Om oss

 

Vi er Nordens største.
Det er en grunn til det.

Det å trenge service på en skadet mobiltelefon, nettbrett eller smartklokke er ikke det morsomste her i livet. Derfor er det også viktig å tenke litt ekstra på det når du skal levere den til service.

Mobylife er Nordens største autoriserte serviceverksted for mobile enheter. Det betyr at vi er godkjent av alle de store mobilprodusentene og operatørene. Vi benytter alltid originaldeler og du kan være sikker på at vår reparasjon ikke vil påvirke garantien din.

Vi vet hvor viktig telefonen og alt det som er på den er for deg. Derfor garanterer vi at enheten din og dataene alltid er i trygge hender hos oss. Våre 400 erfarne teknikere bruker den nyeste teknologien til reparasjon av mobiltelefoner og vi følger produsentenes håndbøker, prosesser og retningslinjer. Vi har selvsagt rutiner for sikkerhet og hemmelighold. For at du skal kunne føle deg ekstra sikker gir vi alltid tre måneders garanti på våre reparasjoner.

Vi gjør ditt mobile liv litt tryggere. Det garanterer vi.

Vår visjon – Making Mobility Work

Vår visjon er enkel. Vi sørger for at det mobile livet ditt fungerer. For alle!

Uavhengig av om du bor i en by eller på landet. Har en iPhone eller en Android. Er en privatkunde eller en bedriftskunde. Elsker apper eller bare ønsker å kunne ringe, så sørger vi for at din mobile enhet fungerer.

Mobylife Walk-in Service

Mobylife Walk-in Service Partner

Mobylife Office/Service Center

Vår strategi – Closer to Customers

Vi har alltid hatt kundens behov i fokus, og har et mål om å alltid ligge ett sted foran. I takt med at verden forandres, og våre liv blir mer og mer tilkoblet, så må også vi som serviceleverandør tilpasse oss for å kunne forstå og møte kundens nye behov.

I et forsøk på å kunne komme nærmere kundene, driver vi i dag også "Walk-in"-butikker i tillegg til vårt sentrale serviceverksted. Der du som kunde kan komme inn med telefonen din å få hjelp og råd på stedet. Hvis du bor et stykke fra en av våre butikker eller serviceverkstedet, kan du enkelt opprette en bestilling på nettet å sende oss enheten din per post.

Vårt mål – Authorized Service at Speed

Hos Mobylife skal alle raskt og enkelt kunne få autorisert service med en omsorg for de minste detaljer.

Det å velge autorisert service er ikke bare en trygghet når det gjelder pris og kvalitet, men det innebærer også at enhetens garanti gjelder som før. Hvis du derimot har byttet en ødelagt skjerm hor et verksted som ikke er autorisert, så gjelder ikke garantien hvis du oppdager andre skader senere.

For oss som serviceverksted innebærer autorisasjonen at vi får tilgang til opplæring, verktøy og reservedeler rett fra produsentene. Vi er også ofte de første og raskeste til å kunne tilby service på de aller nyeste modellene.

Vårt tjenestetilbud

De tjenestene vi tilbyr har vi utviklet for å forenkle håndteringen av ettermarkedstjenester for våre kunder. Dette for at vi raskt og enkelt skal kunne hjelpe deg, slik at du fortsatt kan bruke mobiltelfonen din med fullt potensiale.

Nedenfor har vi listet opp noen av de tjenestene vi tilbyr. Ta gjerne kontakt med oss om du ønsker mer informasjon, er på jakt etter en servicepartner eller har behov for våre tjenester.

 

Mobylife services 1Mobylife services 2Mobylife services 3

 

Våre kunder

Vi hjelper både privatkunder og bedrifter med alt som omhandler service, logistikk og reparasjon av mobiltelefoner, nettbrett, modem og andre mobile enheter. Vi er også en servicepartner til de fleste store mobiloperatører, forhandlere og forsikringsselskap. Og som autorisert partner håndterer vi selvsagt garantihenvendelser for alle de store mobilprodusentene.

Vi sørger for at alle våre kunder får tid til å ta hånd om sin kjernevirksomhet, mens vi tar hånd om ettermarkedstjenestene.

 

Vår historie

Mobylife ble grunnlagt i 2014 når norske Deltaservice, finske Optima Service og danske Telecare Service gikk sammen til ett selskap. Alle de tre morselskapene bidro med unik kompetanse og sammen ble vi Nordens ledende selskap for ettermarkedsservice av mobile enheter. En posisjon vi er stilte av å kunne forvalte.

Juridiske enheter

Mobylife Holding A/S
Organisationsnummer: 35254552

Mobylife AB (Sverige)
Organisationsnummer: 556467-4454

Mobylife DK A/S (Danmark)
Organisasjonsnummer:38294709

Mobylife AS (Norge)
Organisasjonsnummer: 992036850

Mobylife OY (Finland)
Organisasjonsnummer: 2324965-0

Ledelse

Jakob Holmen Kraglund

CEO

T: +45 23923724
E-post: jakob.kraglund@mobylife.com

 

Jens Boëtius Andersen

CFO

T: +45 20 82 04 33 
Email: jens.andersen@mobylife.com

 

Heikki Rossinen

COO

T: +358 50 5717 637
E-post: heikki.rossinen@mobylife.fi

 

Christian Gjendem

CPO

T: +47 480 51 980
Mail: christian.gjendem@mobylife.no

 

Rie Bacher Kejser

HR & Communication Director

T: +45 2311 1113
E-post: rie.bacher.kejser@mobylife.com

 

Matilda Glave

CMO

T: +46 790 75 11 50
E-post: matilda.glave@mobylife.com

 

Richard Øverby 

CCO

T: +47 919 13 555
Mail: richard.overby@mobylife.no

 

Styret

Mads Mathias Middelboe

Leder

Medlem i styret siden 2013
Posisjon: Executive advisor & CEO hos Leadmore

Vilhelm Hahn-Petersen

Nestleder

Medlem i styret siden 2013
Posisjon: Partner hos Catacap Management ApS

Peter Ryttergaard

Styremedlem

Styremedlem siden 2013
Posisjon: Partner hos Catacap Management ApS

Jacob Thygesen

Styremedlem

Styremedlem siden 2013
Posisjon: Operating Partner hos Catacap Management ApS

Opprett reparasjon

Mobiltelefonen og datamaskinen din er i trygge hender

Opprett reparasjon
 

Autorisert merkeverksted for

apple autorised logosamsung reparationHuawei reparation

microsoftoneplus