Reparer telefonen din i dag

Mobiltelefonen og datamaskinen din er i trygge hender

 

Enkel, trygg og rask reparasjon av mobiltelefon

Mobiltelefonene våre er kanskje noe av det mest personlige vi har. Når den blir skadet kan det lett bli både dyrt og vanskelig hvis den havner i feil hender.
Hos Mobylife syns vi at det skal være trygt og enkelt å sende inn en telefon til reparasjon. Vi er stolte over at vi kan tilby autorisert service både via nettet og i butikk.  

Slik fungerer det:

1 – Velg modell og problem

Bruk rullegardinmenyene ovenfor til å velge varemerke, modell og ett eller flere problemer. Hvis du ikke finner det problemet du har, så kan du velge "annet" og deretter beskrive problemet for oss. Da vil vi komme tilbake til deg med et kostnadsoverslag når vi har fått tatt en titt på telefonen. 

2 – Kontroller bestillingen din

Les gjennom bestillingen og fyll gjerne inn mer detaljert informasjon i fritekstfeltet. Ikke glem å varsle oss om telefonen er dekket av en gyldig garanti eller er forsikret. 
Velg betalingsmetode og gå til kassen. Når bestillingen din er registrert sender vi deg en e-post med instruksjoner om hvordan du skal klargjøre, pakke og sende inn enheten din.

3 - Send inn telefonen din

Klargjør og pakk inn telefonen i henhold til våre instruksjoner. Skriv ut pakkseddelen, fest den på esken og besøk deretter nærmeste postkontor. Husk at du må ta vare på innleveringskvitteringen. 

Vanskeligere enn det er det ikke!  

Opprett reparasjon

Mobiltelefonen og datamaskinen din er i trygge hender

Opprett reparasjon
 

Autorisert merkeverksted for

apple autorised logosamsung reparationHuawei reparation

microsoftoneplus