Det er enkel, trygg og rask å reparerer telefonen

Mobilen er kanskje noe av det mest personlige vi har, og når den blir skadet kan det lett bli både dyrt om vanskelig hvis den havner i feil hender.
Derfor har vi her hos Mobylife gjort det både enkelt og trygt for deg å sende inn telefonen for en autorisert service med fortsatt gyldig fabrikkgaranti.

Slik fungerer det

1 – Velg modell og problem

Velg opprett reparasjon og bruk rullegardinmenyene ovenfor til å velge varemerke, telefon og ett eller flere problemer. Hvis du ikke finner det problemet du hr, så kan du velge "annet", og deretter beskrive problemet for oss. da vil vi komme tilbake til deg med et kostnadsoverslag når vi har fått tatt en titt på telefonen.

2 – Kontroller bestillingen din

Les gjennom den og ikke glem å varsle oss om telefonen er dekket av en gyldig garanti eller er forsikret. Velg betalingsmetode og gå til kassen.
Når bestillingen din er registrert så sender vi deg en e-post med instruksjoner om hvordan du skal klargjøre, pakke og sende inn enheten din. 

3 - Send inn telefonen din

Klargjør og pakk inn telefonen i henhold til våre instruksjoner. Skriv ut pakkseddelen, fest den på esken og besøk deretter nærmeste postkontor. Husk at du må ta vare på innleveringskvitteringen.

Vanskeligere enn det er det ikke!  

Autorisert merkeverksted for

apple autorised logosamsung reparationHuawei reparation

microsoftoneplus