Vilkår og betingelser

Du er snart ferdig med opprettingen av din servicesak, men før du fortsetter, vil vi be deg om å lese og godta våre vilkår.


Reperasjonsvilkår:

Reparasjon utført på din bekostning er dekket av forbrukerkjøpsloven (gjelder kun privatkunder) med de rettigheter og forpliktelser dette innebærer for begge parter. 

Prisene som oppgis ved bestilling av en service skal anses som veiledende. Tjenesten vil bli utført til avtalt pris så langt dette er gjennomførbart, og endringer som medfører økede kostnader vil bli informert og krever godkjenning før vi starter reparasjonen.

Mekaniske skader som slag- og klemskader, væskeskader og lignende som blir påvirket telefonen på grunn av feil håndtering, dekkes ikke av garanti eller reklamasjonsrett. Visse typer reparasjoner som krever at telefonen åpnes kan ikke gjennomføres om skjerm, ramme eller bakglass er skadet.

Om vi oppdager ytterligere skader på din enhet som gjør at vi ikke kan utføre bestilt tjeneste vil vi sende ut et prisoverslag til godkjenning før vi påbegynner reparasjonen.

Har du fått et prisoverslag eller om reparasjonen ikke dekkes av garanti/reklamasjonsrett, og du velger å ikke reparere enheten mot den tilsendte kostnaden i prisoverslaget, vil vi returnere din enhet uten videre undersøkelse. 

Ved retur ureparert vil du bli fakturert kr 75,- for frakten inn til verkstedet fra den summen som reserveres på ditt kort. Undersøkelsesavgiften samt returfrakten kommer i et eget prisoverslag.

Vi ber deg å kun sende med det tilbehøret som er relevant for skaden. Det er derfor vanlig at det kun er enheten som sendes inn. mobylife står ikke ansvarlig for tilsendt tilbehør som er irrelevant for service, for eksempel skjermbeskyttelse, ladere, SIM-kort m.m.

Betaling:

Når du betaler med kredittkort hos mobylife reserveres det fulle beløpet på din konto ved bestillingen og debiteres ved avsluttet service. Velger du å ikke godkjenne eventuelle prisoverslag vil kun frakt for innsending på kr 75,- trekkes fra det reserverte beløpet.

Bestilling av ytterligere service og reparasjon gjennom godkjente prisoverslag fra oss ses som en bindende avtale og kan ikke reverseres.

Reklamasjonsrett og garanti:

Du har 3 måneders garanti og reklamasjonsrett på utførte tjenester.

Vennligst merk deg at om en enhet som er innlevert til mobylife tidligere har blitt reparert med reservedeler som er uoriginale, tar mobylife ikke økonomisk ansvar for disse reservedelene. Hender det seg at disse delene blir skadet under vår feilsøking (som utføres i samsvar med produsentens retningslinjer og standarder) er vi ikke erstatningsskyldig. 

Sikkerhetskopiering og datahåndtering:

Brukerdata kan forsvinne under reparasjonen og mobylife kan ikke garantere at data på enheten ikke forsvinner under service. Det er derfor ditt anvar som kunde å ta sikkerhetskopi av innholdet på din enhet før du sender den inn på service.

 

Håndtering av personlige opplysninger:

mobylife verner om din identitet og overholder etablerte lover og forskrifter om håndtering av personlige opplysninger. For mer informasjon rundt hvordan vi håndterer ditt personvern henviser vi til vår «Identitetspolicy» 

Når du bestiller service gjennom mobylife godkjenner du at vi samler inn data i samsvar med vår identitetspolicy for å kunne håndtere service på best mulig måte. Du aksepterer også at vi kan kontakte deg vedrørende din service samt at vi etter avsluttet service får sende ut en forespørsel om en tilbakemelding på oss og den service du har mottatt. En siste påminnelse:Vennligst merk deg at vi ikke kan utføre service på din Apple enhet om ”Finn min iPhone”-funksjonen ikke er deaktivert. Vi kan heller ikke utføre service om din låsekode ikke er fjernet eller tilsendt. Ikke glem å sikkerhetskopiere din enhet før du sender den inn på service.

Autorisert merkeverksted for

apple autorised logosamsung reparationHuawei reparation

microsoftoneplus

 

 

ISO 9001 ISO 14001